Comença el Festival Memorimage

image001 (1)

Aquest dimecres comença a Reus el Festival Memorimage. El Festival Memorimage. Festival Internacional de Cinema de Reus és un festival competitiu centrat en pel·lícules que incorporen imatges d’arxiu en moviment. Es celebra a Reus entre els dies 4 i 8 de novembre.

La cerimònia d’inauguració del Festival Memorimage tindrà lloc el dimecres 5 de novembre a les 20:00 hores al Teatre Bartrina de Reus. Durant la cerimònia tindrà lloc la presentació del festival de la mà de la seva directora Anna Marquès amb la presència dels programadors i directors de les pel•lícules convidades. Es projectarà, a més, la pel•lícula 1989, com va caure el mur de Berlin.

Per altra banda, l’’entrega de premis tindrà lloc durant la cerimònia de cloenda que es durà a terme el dissabte 8 de novembre a les 21:00 hores al Teatre Bartrina de Reus. Es projectarà, a més, la pel•lícula Sobre la marxa.

L’assistència a la inauguració i la cloenda és gratuïta, però és encessari confirmar assistència enviant un correu electrònic a Rosa Mari reuscultura@reus.cat o trucant al 977 010 228 d’11:00 a 14:00 hores. Aforament limitat.

La resta del programa es pot consultar a la pàgina oficial del Festival. També es poden visualitzar els tràilers al seu canal de Youtube.

Per altra banda, el festival compta amb diversos actes paral·lels com el Taller de Documentals impartit per Joan González o la secció MemoriXics dedicada al públic familiar.

Més informació: http://memorimagefestival.org