El Media Art Research publica el seu thesaurus en línia

El Media Art Research publica online el seu thasaurus després d’una feina de 3 anys.

El thasaurus es basa en un nou índex de paraules clau i permet l’anàlisi entre art digital contemporani i els seus predecessors.

With the resources used in the development of any controlled vocabulary defining its very foundation, the primary resources of terms and concepts selected by the project team for AT.MAR included (1) ‘traditional’ art history vocabularies (e.g. Iconclass, AAT) as well as (2) Media Art databases (e.g. Daniel Langlois, netzspannung.org) , (3) festivals, and (4) literatures.

Els recursos de termes i conceptes seleccionats per l’equip de projecte per AT.MAR inclouen:(1) vocabularis “tradicionals” d’història de l’art
(2) Bases de dades de Media Art
(3) festivals