Grau Multimèdia – UOC Universitat Oberta de Catalunya
Laboratori de programació creativa Grau Multimèdia – UOC

Un tutorial de Processing en català

Joan Soler-Adillon

Amb aquest post us vull presentar un material propi. Un tutorial de Processing que vaig iniciar el 2006 arran d’un taller a Hangar. Es tracta d’un material didàctic organitzat progressivament, amb explicacions i exemples que han de permetre iniciar-se a la programació amb Processing. Des de l’inici des de zero a la creació de funcions i classes, sense entrar en conceptes més avançats de programació per ara.

tutorialprocessing

Ha servit de material de reforç a les meves classes i també a d’altres, algunes de les quals n’he tingut coneixement i he pogut anar llistant a la web:

·Universitat Pompeu Fabra: Grau en Comunicació Audiovisual
·Idec-Universitat Pompeu Fabra: Màster Universitari en Arts Digitals
·Idec-Universitat Pompeu Fabra: Postgrau en Visualització de la Informació
·ELISAVA, Escola Superior de Disseny (UPF)
·INS Vilatzara de Vilassar de Mar
·Institut Escola Costa i Llobera, Barcelona
·IUNA Universidad Nacional de Artes Visuales, Buenos Aires, Argentina
·Instituto Politecnico San Arnoldo Janssen, Posadas, Argentina
·Universidad de Castilla-La Mancha

Com a part del material existent de Processing, és d’accés lliure i obert a col·laboracions. Així que si sou usuaris avançats i us ve de gust contribuir-hi amb alguna secció nova (p.e. sobre so) o bé amb un redisseny de la web, només ho heu de dir.