Artfutura estrena el documental “The digital promise”

El documental, produït per Bun Media per TVE y TV3, sobre l’impacte de la cultura digital i els seu paral·lelisme amb el desenvolupament amb el desenvolupament d’Artfutura al voltant de les seves 25 edicions.

Ara fa 25 anys que la revolució cibernètica prometia un nou món i una realitat alternativa de possibilitats infinites . Però quins han estat els canvis reals a través d’aquests anys , i en quina direcció anem ara ?

El que esperàvem , el que no esperàvem , el que ens va sorprendre … Cap a on anem … o cap a on creiem que anem.

Amb la participació de: William Gibson, Nicholas Negroponte, Clay Shirky, Rebecca Allen, Sherry Turkle, Tiffany Shlain, Montxo Algora, Marcel.lí Antúnez i d’altres. .

Estrena dins ArtFutura 2014 a totes les seves seus.