Digitalització del fons documental de l’Orquestra Simfònica de Nova York amb Alfresco

El software “Alfresco” és un gestor documental (DMS) de codi obert que permet gestionar col·leccions de documents, pàgines web, imatges i documents multimèdia. A a seva pàgina web, hi ha exposats diferents casos d’estudis que mostren les seves possibilitats com a gestor documental empresarial, però també com a gestor de col·leccions multimèdia.

El següent vídeo mostra com s’ha realitzat la digitalització d’el fons documental de l‘Orquestra Simfònica de Nova York i com ha implementat  la seva pàgina web.

Barr, Todd. Alfresco Helps the NY Philharmonic Digitize 160 years of Heritage.http://blogs.alfresco.com/wp/alfresco-helps-the-ny-philharmonic-digitize-160-years-of-heritage/